Her Android Telefonda Olması Gereken Uygulamalar

Android uygulamalar
Bu sayfamızda sizlere Android telefonlarınızda muhakkak bulunması gereken Google play store'de ücretsiz sunulan programları tanıtacağız. 
Not: Bu sayfa günceldir. ( Son Güncelleme 30 Haziran 2013 )


xPiano+ v2.4.14 Android uygulaması
Sistem gereksinimleri: Android 1.6 ve üstü
Açıklama: Android 2.2 ve üzeri sistemli telefonlarınızda tıpkı gerçekteki gibi Piyano çalabilirsiniz. Kullanımı basit bu uygulama ile artık boş vakitlerinizde sıkılmayacaksınız.
LİNK : Finger Print Scanner Lock


Windows 8 Pro Lockscreen v6 Android uygulaması
Sistem gereksinimleri: Android 1.6 ve üstü
Açıklama:Windows 8 Pro Lockscreen android uygulaması ile android telefonunuza windows 8 tarzında ekran kilidi koyabilirsiniz.
LİNK : Finger Print Scanner Lock



Finger Print Scanner Lock Android uygulaması
Sistem gereksinimleri: Android 2.2 ve üstü
Açıklama:Finger Print Scanner Lock uygulaması ile Android telefon veya tabletinize Parmak okuyucu kilit koyun.
LİNK : Finger Print Scanner Lock



FlashLight HD LED Pro Android uygulaması
Android 2.1 ve üzeri Android tablet ve telefonlarınız için FlashLight HD LED Uygulamasıdır. Bu uygulama ile Android telefonunuzdan karanlıkta kaldığınızda bu uygulamayı açarak , iyi bir aydınlık sağlayabilirsiniz.
LİNK : FlashLight HD LED Pro



Finger Print Scanner Lock Android uygulaması
Bu Android uygulaması ile Android telefonlarınıza parmağınıza duyarlı kilit koyabilirsiniz.
LİNK : Finger Print Scanner Lock



Crash Screen Android uygulaması
Eğer dokunmatik ekranlı bir Android cihaza sahipseniz, bu uygulamayla arkadaşlarınızı şaşırtabilirsiniz. Bu Android uygulaması ile android telefonunuza ekran kırılmak efekti verebilirsiniz.
LİNK : Crash Screen



FacePLANT - Face Swap uygulaması
FacePLANT - Face Swap Android uygulaması ile kameradan çektiğiniz resimlerinize birbirinden güzel efektler vererek , resimlerinizin çekiciliği arttırabilirsiniz.
LİNK : System Control Pro



System Control Pro uygulaması
System Control Pro Android uygulaması ile Android telefonunuzun işlemci , Ram , Hafıza kartı durumunu ve uygulama bilgilerini görüp yönetebilirsiniz.
LİNK : System Control Pro



My Data Manager uygulaması
My Data Manager Android uygulaması en gelişmiş ve en kullanışlı Dosya yönetme programıdır. Ayrıca bu android uygulaması 2011 yılında en iyi android uygulamaları arasında yer almıştır.
LİNK : My Data Manager



Avast Mobile Security uygulaması
Avast Mobile Security Anroid cihazlar için geliştirilmiş Antivirüs uygulaması Otomatik olarak virüs tarama, URL güvenlik testleri ve kişisel bilgileri koruma işlemlerini gerçekleştirmektedir.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız



Cache Clear Android uygulaması
Bu android uygulaması ile tek dokunuş ile tüm önbelleği temizleyebilir ve telefonunuzun daha da hızlanmasını sağlayabilirsiniz. Bu android uygulaması Android 1.6 ve üstü sistemlerde çalışmaktadır.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız



AirDroid Android uygulaması
Airdroid programı ile Android telefonunuzu Bilgisayardan yönetebilirsiniz. Telefon kardeşinizin yada başka arkadaşınızda iken , arkadaşınız android oyun ve uygulamalarına bakarken sizde Airdroid android programı ile bilgisayarınızdan aynı android telefonunuzdaki gibi Sms yazabilir ve telefonunuzu yönetebilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız


AutoKiller Memory Optimizer Pro v8.0.1 Android uygulaması
Android telefonlarınız için en gelişmiş bellek yönetim programı. Android Telefon yada tabletiniz çok yavaş çalışıyor veya uygulamaları açmaz hale geliyor ise bu programı şiddetle tavsiye ediyoruz. Bu Program Android 1.6 ve üzeri sürümlerde çalışır ve kullanımı oldukça kolaydır.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız



YouTube Android uygulaması
YouTube android uygulaması ile en popüler video izleme sitesi olan Youtube.com ' a Android telefonlarınızdan ulaşabilir ve videoları izleyebilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız





Smart Brightness Android uygulaması
Smart Brightness android uygulaması ile telefonunuzun ekran parlaklığını düşürerek pil tasarrufu sağlayabilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız





Easy Unrar Android uygulaması
Bu android uygulaması ile telefonunuzda bulunan rarlı dosyaları kolayca ve hızlı çıkarabilirsiniz, kullanımı basit ve kolaydır. Yapılan ölçümlere göre 710 MB dosyayı kaldırma süresi:
- Galaxy tab'da : 2 dakika 26 ssaniye
- Galaxy S'de : 2 dakika 42 saniye
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız


İngilizce biliyorum Android uygulaması
Bu android uygulaması ile siz Türkçe konuşun program İngilizce söylesin. İngilizce bilmeseniz bile Programa Türkçe konuşarak o kelimenin veya cümlenin ingilizcesini öğrenebilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız




Beautiful Widgets Android uygulaması
Bu android uygulaması ile Android telefonunuzun ana menüsüne hava durumu gibi widgetları ekleyebilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız




Photoshop Android uygulaması
Bu android uygulaması ile çektiğiniz resimleri düzenleyebilir ve efekt verebilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız




Facebook Android uygulaması
Bu android uygulaması ile En çok kullanılan sosyal ortam olan Facebook'a android telefonunuzla rahatça bağlanabilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız




Shazam Android uygulaması
Bu android uygulaması ile ortamda çalan müziği bu programa dinleterek o müziğin adını bulabilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız




Adobe Flash Player uygulaması
Bu android uygulaması ile android telefonunuzdan internete girdiğinizde flash uygulamaları açabilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız



Alarm Clock uygulaması
Bu android uygulaması ile Alarmlarınızı kurabilirsiniz , ayrıca bu programda sabah alarımı kapatabilmeniz için önce programın size yönelttiği matematik işlemini yapmalısınız , böylece sabahları alarmı erteleme şansınız olmaz ve uyanırsız
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız



Real Player
Bu android uygulaması ile tüm multimedya içerikleri görüntüleyebilir, müzik dinleyebilir ve video açabilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız




AdFree Android
Bu android uygulaması ile android oyun veya uygulamalarında çıkan Reklamları engelleyebilirsiniz.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız




Advanced Task Killer
Bu android uygulaması ile Android telefonunuzda o anda çalışan uygulamaları tek tuş ile görüntüleyebilir ve hızlı bir şekilde kapatabilirsiniz, ayrıca o an çalışan ve kapanmaması gereken uygulamaları yeşil renkte gösterir.
Uygulamaya ulaşmak için tıklayınız
Share it Please

124 yorum:

  1. Tamda Aradığım uygulama teşekkurler..

    YanıtlaSil
  2. bu programlar işime yarayabilir
    paylaşım için teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. Facebook twitter ve mobiltv uygulamaları da şart :)

    YanıtlaSil
  4. Hepsini indirdim gerçekten android telefonumun android olduğunu anladım :)

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler bazılarından bende istifade ettim.

    YanıtlaSil
  6. Çok kaliteli uygulamalar. Beğenerek takip ettiğim bir siteniz var.

    YanıtlaSil
  7. Güzel programlar ama devamını aylık vb. şekilde paylaşmanızı da rica ederim.

    YanıtlaSil
  8. Hakkaten çok kaliteli uygulamalar, çok teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  9. Telefonumda eksik uygulamaları farkettim güzel paylaşım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsini indirdim. Çok güzel uygulamalar gerçekten. Her Android telefonda olmalı.

    YanıtlaSil
  11. Shazam, Alarm ve Adfree işime yarayacak uygulamalar. Teşekkür ederiz uygulamalar için. Ayrıca temanız harika duruyor keşke wp için de olsaydı :)

    YanıtlaSil
  12. uygulamalar çok yararlı yarısından fazlasını indirdim

    YanıtlaSil
  13. Teşekkürler bir kısmı zaten vardı ama olmayanları da indirdim...

    YanıtlaSil
  14. Android telefon alırsam bunları yüklerim. :)

    YanıtlaSil
  15. Paylaşım için çok teşekkür ederim.Çok yararlı ve birçok kişinin işine yarayacaktır.

    YanıtlaSil
  16. bu uygulamalar süper teşekürler

    YanıtlaSil
  17. Vay be hepsi birbirinden güzel çok teşekkürler paylaşımlar için

    YanıtlaSil
  18. çok harika bir sistem ya. bu siteye bayıldım

    YanıtlaSil
  19. Android telefonu olupta bu siteyi gezen herkes size teşekkür edecektir.

    YanıtlaSil
  20. Android telefon alırsam bunları yüklerim. :) Çok doğru demiş arkadaş bizim gibiler biraz daha gelenekci:) r10'dan selamlar.

    http://www.texasholdempokerchipsatisi.com/

    YanıtlaSil
  21. Her telefonda olduğu gibi android sistemli bir telefonun olmazsa olmazı facebook android uygulaması sosyal faaliyetlere telefon üzerinden devam etmek için on numara bir uygulama

    YanıtlaSil
  22. Android hayatımızı kolaylaştıran çok önemli bir telefon. Yakın zamanda sanırım artık pc lere gerek kalmıcak..

    YanıtlaSil
  23. gerçektende çok yararlı ve faydalı programlar mevcut hemen htc telefonumua bu uygulamalardan 3-5 tanesini kuracam. teşşekürler.

    YanıtlaSil
  24. çok güncel ve güzel bir site aradığım bütün uygulama ve içerikleri bulabiliyorum.emeklerinden dolayı çok teşekkür ediyorum.saygılar

    YanıtlaSil
  25. Site hakikaten çok güzel çok kullanışlı.Yöneticinin nezaketi ve verimliliği çok iyi.Sitenizi sürekli takip ediyorum.Bebek Beşikleri arkadaşımıza katılıyorum android çok hızlı hayatımıza yerleşmeye başladı ve kendisini sevdirdi.Siteniz sayesinde android dahada kullanışlı oluyor, ister yayınladığınız uygulamalar ister oyunlar çok başarılı ve kaliteli.Başarılarınızın devaını bekliyorum.

    YanıtlaSil
  26. Çok harika bi bölüm olmuş admin kardeş teşekkürler emeğine :)
    Android için gerçekten gerekli uygulamalar bende kendi telefonumda kullanıyorum hepsini :)

    YanıtlaSil
  27. Bende iyi bir android kullanıcısıyım ve admine çok teşekkür ederim :)
    kendi telefonumdada birçok uygulamayı kullanıyorum ve buradaki uygulamaların nerdeyse hepsi bende de var gerçekten kullanılması gereken uygulamalar android telefonun Android farkını yaşatıyolar :)

    YanıtlaSil
  28. Android telefonum yok , açıkçası telefona çok para vermeyenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  29. çok güzel bir paylaşım
    bir çok kişinin işine yarayacaktır

    YanıtlaSil
  30. gerçekten güzel paylaşım emeginize sağlık admin...

    YanıtlaSil
  31. ellerinize klavyenize sağlık on numar bir sitesiniz...

    YanıtlaSil
  32. Android teLefon kuLLanıyorum ve biLmediğim bir çok uyguLama buLdum. Emeğiniz için teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  33. Flash uygulaması her telefondan olması gerekiyordu ancak html5den sonra pek önemi kalmadı artık.

    YanıtlaSil
  34. mükemmel uygulamalar ve mükemmel bir paylaşım
    teşekkürler

    YanıtlaSil
  35. android süper bişey ya 4s almıştım bu androidi çözdükten sonra direk saatım ya şuan kafam çok rahat her konuda

    YanıtlaSil
  36. Bu android telefonlara hayranım,bende de android telefon var 24 saat takılıyom :)

    YanıtlaSil
  37. Hesap Makinesi uygulaması da çok önemli. Android uygulama yazmayı öğrensem yazacağım bir tane.

    YanıtlaSil
  38. Mükemmel uygulamalar. Çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  39. yıllardır iphone kullanan birisi olarak merak ediyorum

    YanıtlaSil
  40. teknoloji hızle ilerliyor, bundan 10 sene sonra ne olacak bilemiyorum doğrusu

    YanıtlaSil
  41. para için daha neler icat edecekler yahu :)

    YanıtlaSil
  42. iphone 4 var suan bende 5 gelicek diyorlar 2013 de merak ediyorum bu 8 9 a kadar gidecekmi acaba :P

    YanıtlaSil
  43. Cok gelişti teknoloji yetişemiyoruz:)

    YanıtlaSil
  44. teknoloji hızla gelişiyor ama çok korkunç fiyatlar veriyor biraz daha uygun fiyatla daha iyi bi potansiyele ulaşa bilirler bence

    YanıtlaSil
  45. Advanced Task Killer bu uygulama gerçekten güzel. Açık olan uygulamaları tek tek kapatmaktan bıkmıştım.

    YanıtlaSil
  46. tüm uygulamaları bir araya toplayıp indirme linklerini de ayrıca vermeniz çok iyi olmuş teşekkürler

    YanıtlaSil
  47. gerçekten çoğu olması gereken programlar

    YanıtlaSil
  48. tekoloji o kadar hızla gelişiyor hızına yetişemiyoruz valla bazen şaşırıyorum

    YanıtlaSil
  49. teknoloji hızla gelişiyor ama fiyatlarıda bir okadar yüksek

    YanıtlaSil
  50. Uyandıran alarmda eklenmeli bence :)

    YanıtlaSil
  51. Zaten artık adroid telefonlarda bu tür uygulamaların bulunması şart oldu, bu uygulamaları kullanmayanların adroid kullanmasınada gerek yok bence.

    YanıtlaSil
  52. Çok Güzel bir site olmuş ellerine sağlık Dostum

    YanıtlaSil
  53. Güzel bir liste olmuş. İşletim sistemi android olsa indirirdim hemen. :)

    Android telefona sahip kişilerin ilgilenebileceği bir içerik olarak çok faydalı.

    YanıtlaSil
  54. süper bir liste gerçekten android aldı başını gidiyor android te olmasaydı ne olurdu inanın düşünemiyorum güzel bir derleme olmuş tşkler admin.

    YanıtlaSil
  55. süper paylaşım tşk ederim saolun

    YanıtlaSil
  56. iPhone 6'yı bekliyoruz :))

    YanıtlaSil
  57. @mobilya iPhone android kullanmıyor.. @yonetim Beautiful Widgets Android uygulamasının resmi kırık...

    artık bir tane akıllı telefon alma zamanı geldi...

    YanıtlaSil
  58. Gerçekten güzel bir site teşekkürler.

    YanıtlaSil
  59. paylaşım için tşk ederim admin

    YanıtlaSil
  60. bende telefonuma kurmayı düşünüyorum tşkler

    YanıtlaSil
  61. Dolhin browser kesinlikle her telefonda olması gereken uygulamalardan birisi hem çok hızlı hemde kullanımı çok basit

    YanıtlaSil
  62. Benim eski tuşlu telefon bundan daha hızlıydı . Açılması bir dert kapanması bir dert. Arama yapmak için rehbere girmek bile 10-15 saniye sürüyor . Sevmedim Androidi

    YanıtlaSil
  63. aradığım uygulamalara burda karşılaştım.Tşk.

    YanıtlaSil
  64. Gayet güzel uygulamalar var işe yarar bir paylaşım tşkler.

    YanıtlaSil
  65. samsung galaxy s3 telefonum için çok güzel uygulamalar siteyi çok beğeniyorum

    YanıtlaSil
  66. Bu uygulamalar gerçekten şaheser.

    YanıtlaSil
  67. Kısa sürede telefon alıp deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  68. Telefonum için işe yarar uygulamalar gerçekten

    YanıtlaSil
  69. Harika bir site çok beğendim. Telefonuma deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  70. Bir Apple Kullanıcı olarak çoğunu APPStorede aradım ve indirdim diyebilirim gerçekten işe yarar uygulamalar var bu site harika dostum

    YanıtlaSil
  71. Güzel uygulamalar teşekkürler

    YanıtlaSil
  72. Güzel uygulamalar tavsiye edilebilir, tşkler..

    YanıtlaSil
  73. En çok dikkatimi çeken Alarm Clock uygulaması oldu. Sabah kalkınca matematik işlemi çözmek çok sinir bozucu olmalı bu uygulmayı beğendim :)

    YanıtlaSil
  74. Önemli olan uygulamanın kolaylığı ve sadeliği tabiyki ama türkçe olması bile başlı başına yeterli

    YanıtlaSil
  75. ite hakikaten çok güzel çok kullanışlı.Yöneticinin nezaketi ve verimliliği çok iyi.Sitenizi sürekli takip ediyorum.Bebek Beşikleri arkadaşımıza katılıyorum android çok hızlı hayatımıza yerleşmeye başladı ve kendisini sevdirdi. http://turkiyevaillantservisi.com/sancaktepe

    YanıtlaSil
  76. paylaşım için tşk ederim admin

    YanıtlaSil
  77. paylaşımınız için çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  78. türkçe olması buyuk avantaj .. bu şekilde programların artmasını bekliyorum

    YanıtlaSil
  79. Sırayla baştan aşağı başladım indirmeye :) Gerçekten çok faydalı bir konu olmuş. Teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
  80. Türkçe olması harika bence de .. Payşalım için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  81. Güzel paylaşım ellerinize sağlık teşekkürler.

    YanıtlaSil
  82. güzel bir set olmuş, android kullananlar için eşsiz bi kaynak ve olmazsa olmaz.

    YanıtlaSil
  83. Very informative and trustworthy blog. Please keep updating with great posts like this one.

    YanıtlaSil
  84. Thanks for your explanation was very good effort, while health information in your hand

    YanıtlaSil
  85. Güzel Makale Olmuş Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  86. I did enjoy reading articles on this site. They are very informative and useful to readers like me. Thanks for sharing those ideas. Keep it up.

    YanıtlaSil
  87. çok güzel bir derleme oluş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  88. Güzel bir paylaşım olmuş. hepsi bir arada. Elinize sağlık

    YanıtlaSil
  89. finger printi kullanıyorum güzel ve sorunsuz bir uygulama gizlisi olanlar için güzel uygulama :)

    YanıtlaSil
  90. Bu uygulamaların çoğu bende var. Olmayanları da hemen indiriyorum şimdi.

    YanıtlaSil
  91. Facebook uygulaması arıyordum indirdim çok faydalı oldu

    YanıtlaSil
  92. Android oyunlarıı,bilgisayar oyunlarının pabucunu dama atacak gibi görünüyor.Gayet güzel uygulamalar var işe yarar bir paylaşım tşkler.

    YanıtlaSil
  93. Bunların bir kısmı telefonumda var ama Finger Screen uygulamasının tam çalışıp çalışmadığı konusunda ön yargım da var

    YanıtlaSil
  94. Tam bir paket olmuş iyi düşünülmüş hazır kullanıma

    YanıtlaSil
  95. bence çok iyi bir yazı olmuş photoshop un uygulmasını yükledim telefonuma

    YanıtlaSil
  96. bence çok iyi bir yazı olmuş photoshop un uygulmasını yükledim telefonuma

    YanıtlaSil
  97. güzel bir yaz.Bence Whatsapp olmazsa olmazlar arasında :)))

    YanıtlaSil
  98. Birçoğu var. Daha yer olsa indiririm hepsini. En çok ise Whatsapp'ı kullanıyorum. Bütün arkadaşlarım orada :)
    film izle

    YanıtlaSil
  99. öncelikle android telefonumuzun olması lazım tabiki. Ama alınca ilk işim bu tarz uygulamalar yüklemek olacak :)

    YanıtlaSil
  100. android telefonlar artık popüler galiba

    YanıtlaSil
  101. Nokia devri bitti (gerçi ben hala kullanıyorumda neyse) androide geçmemekle kendi kaybediyor diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  102. çok yararlı uygulamalar. hepsini bir arada toplamakta ayrı bir güzellik. tek tek program aramaya son.

    YanıtlaSil
  103. çok güzel uygulamalar. hepsini bir araya toplamaksa daha güzel bir olay. teşekkürler. elinize sağlık. film izle

    YanıtlaSil
  104. bu kadar uygulamayı toplamakta sarfettiginiz emek için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  105. bir çok uygulama telefonumda mevcut. ama bilmediklerim de vardı indirdim sağ ol paylaşımınız için.

    YanıtlaSil
  106. Cache Clear Android uygulamasınin telefon icin iyi olmadigini duymustum, oburlerini kuruyorum suan guzel uygulamalar

    YanıtlaSil
  107. Gerçekten de hepsi güzel uygulamalar iphone un yazılım olayını seviyorum

    YanıtlaSil
  108. Bilmediğim yazılımlar mevcut teşekkürler

    YanıtlaSil
  109. Güzel bir konu olmuş iphone kullanıcıları için

    YanıtlaSil
  110. Çoğunu kullanıyorum çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  111. Güzel bir yazı olmuş sitenizi beğenerek okumaktayım android kullanmıyorum yakında kullanmayı düşünmekteyim.

    YanıtlaSil
  112. Teşekkür ederim güzel bir yazı olmuş..

    YanıtlaSil
  113. Teşekkürler yararlı bilgiler paylaşıyorsunuz.

    YanıtlaSil
  114. gerçekten güzel bir paylaşım

    YanıtlaSil
  115. Yeni android telefon almıştım benim için yararlı oldu, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  116. andorid uygulamaları güzelde android ram sorunu çözülmesi gerek uygulamalar bir süre sonra kasıyor

    YanıtlaSil
  117. Finger Print Scanner Lock Android uygulaması aslında bu uygulama şaka uygulaması :D

    YanıtlaSil
  118. Buradaki programlar kullanılar ve yasal..Begendim sitenizi..Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  119. çoğu kullandığım uygulamalardı güzel makale.

    YanıtlaSil
  120. andoridde olması gereken program çok ama ram az

    YanıtlaSil

Copyright @ 2013 Telefon oyunları - Cep telefonu oyunları - Android oyunları. Designed by Templateism